Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Sekretarz Gminy
    
vacat
Kontakt
Fax
(061) 8 120 270
Telefon
(061) 65 44 276
Dyżury
--------
-------
Opis Pokój 113

Sekretarz nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie Urzędu.
2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
a) ustalanie szczegółowych zasad organizacji pracy Urzędu i realizacji polityki kadrowej, w tym doskonalenia kadr;
b) zapewnienia zgodności wydawanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
c) kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji;
d) koordynowanie spraw dotyczących upoważnień i pełnomocnictw i ich prawidłowa ewidencja;
e) nadzór nad sprawami dotyczącymi podziału komórek Urzędu na stanowiska i opracowywaniem przez kierowników zakresów czynności;
f) czuwanie nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, przestrzegania jednolitych zasad postępowania oraz terminowym załatwianiem spraw;
g) nadzorowaniem nad realizacją Uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta;
h) stanem realizacji zadań wynikających z zaleceń pokontrolnych;
i) zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie;
j) zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Urzędu;
k) za rozwój procesu informatyzacji Urzędu;
l) koordynowanie i organizowanie spraw w zakresie wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych gminy, powszechnym spisem ludności oraz wyborów do izb rolniczych;
m) prowadzenie spraw związanych z instrukcja kancelaryjną i informacjami publicznymi;
n) koordynowania spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi;
o) dbałość o pracę Biura Rady i prawidłową obsługę Sesji i posiedzeń Komisji;
3. Sekretarzowi podlegają i są przez niego nadzorowane:
a) Wydział Organizacyjny, Nadzoru Właścicielskiego i Zamówień Publicznych;
b) Wydział Administracyjny;
c) Urząd Stanu Cywilnego;
d) Biuro Rady i Sołectw;
e) Stanowisko ds. kadr i Płac.
Opis Pokój 113
Sekretarz nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie Urzędu.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
a)       ustalanie szczegółowych zasad organizacji pracy Urzędu i realizacji polityki osobowej, w tym doskonalenia kadr
b)       kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji
c)       koordynowanie spraw dotyczących projektów upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników
d)       nadzór nad sprawami dotyczącymi podziału Wydziałów na referaty, komórek Urzędu na stanowiska i opracowywaniem przez kierowników zakresów czynności
e)       czuwanie nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, przestrzegania jednolitych zasad postępowania oraz terminowym załatwianiem spraw
f)         zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie
g)       zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Urzędu
h)       współdziałanie z Drugim Zastępcą Wójta w zakresie rozwijania procesu informatyzacji Urzędu
i)         prowadzenie spraw związanych z badaniem poziomu satysfakcji klientów Urzędu z jakości świadczonych usług
j)         koordynowanie i organizowanie spraw w zakresie wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych gminy, powszechnym spisem ludności oraz wyborów do izb rolniczych
k)       przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców
l)         poświadczanie pozostawania osoby przy życiu
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-04-02 14:42:40
Data utworzenia 2006-02-07
Data udostępnienia 2018-07-09 14:22:43
Osoba odpowiedzialna Wydział Administracyjny
Udostępnił Admin